2010. febr. 1.

egy lányról szól..

Ez a történet egy lányról szól:)
Az édesanyja temetésén találkozik egy férfival, akit eddig nem ismert.

Azt gondolta, ez a férfi lenyűgöző. Annyira hitt abban, hogy ő álmai hercege, hogy beleszeretett, de soha nem kérte el a telefonszámát és aztán...

Néhány nappal később a nő megölte a nővérét!

Kérdés: Mi motiválta testvére meggyilkolásában?


Gondolkozz el rajta egy picit mielőtt lejjebb gördíted a sorokat ! 


































Válasz: Azt remélte, a férfi eljön a temetésre megint!

Ha helyesen válaszoltál, úgy gondolkodsz, mint egy pszichopata. Ez
egy híres amerikai pszichológus tesztje, amivel azt nézik meg, kinek van
gyilkos hajlama. Sok letartóztatott sorozatgyilkos részt vett a tesztben, és
azt válaszolta, ami feljebb található.

3 megjegyzés:

  1. pszihopata vagyok :|
    amugymeg ezek a cucok amiket m,ostanság irsz rajta vannak vmi honlapon mert eztis már olvastam vhol.. és akoris azt válaszoltam :|

    VálaszTörlés
  2. ezt eddig is tudtuk:)hogy az vagy:/
    ezek a cuccok több oldalon rajta vannak..:O
    és én csak összegyűjtöm őket.Ha nagyon zavar akkor ne nézd meg nálam tüncike:)

    VálaszTörlés
  3. én is kitaláltam a választ :D
    mondták már hogy egy beteg állat vagyok de ezek szerint pszichopata is 8-)

    VálaszTörlés